Skip to main content

Наші послуги

З нашою увагою до деталей, ви закохаєтеся у свій автомобіль знову і знову.
Послуги
Фарбування кузова автомобіля

Фарбування кузова автомобіля

від 10 000 грн/деталь
Полірування автомобіля

Полірування автомобіля

від 1000 грн.
Відновлювальні роботи

Відновлювальні роботи

ціна за результатами огляду
Антикорозійна обробка

Антикорозійна обробка

від 7500 грн.
Заміна лобового скла автомобіля

Заміна лобового скла автомобіля

від 4500 грн.
Керамічний захист лакофарбового покриття автомобіля

Керамічний захист лакофарбового покриття автомобіля

від 7500 грн.
Тонування вікон автомобіля

Тонування вікон автомобіля

від 2000 грн.

Фарбування авто

Фарбування автомобіля – захід, спрямований на відновлення зовнішнього вигляду автотранспортного засобу після дорожньо-транспортної пригоди у разі утворення оскалін або тріщин на кузові. Можливе також фарбування авто Київ через повну зміну кольору.

Розрізняють повне та локальне фарбування. Повне фарбування авто Київ полягає у фарбуванні всього кузова в новий колір або відтінок. Локальна фарбування авто Київ є зміною або відновленням кольору кришок багажника, капота або дзеркал, крила, бампера та інших декоративних елементів. Цей процес менш трудомісткий, але він вимагає ретельного підбору фарби, щоб між місцем фарбування та іншою поверхнею не було видно переходів.

Фарбування автомобіля

Технологія фарбування автомобіля. Незалежно від типу, фарбування автомобіля Київ виконується за однаковими технологічними процесами. Вони складаються з декількох основних видів робіт, до яких належать:

  • вибір матеріалів та обладнання;
  • підготовка кузова;
  • організація робочого місця;
  • фарбування авто.

Вибір матеріалів та обладнання.

Фарбування автомобіля бере свій початок із вибору матеріалів, під конкретну модель автомобіля, вид фарбування та колір. Сюди входить шпаклівка, ґрунтовка та лакофарбове покриття. Обов’язковим обладнанням буде машинка для шліфування, промисловий фен, компресор з фарбопультом, наждачний папір та шліфувальні круги.

Підготовка кузова. Підготовка кузова залежить від виду фарбування. Локальна фарба авто Київ вимагає зняття пошкодженої деталі, її ремонту, або захисту від фарби елементів автомобіля. Повне фарбування авто Київ передбачає зняття всіх елементів (двері, кришки капота та багажника), які фарбуватимуться локально, демонтаж двигуна та інших систем автомобіля.

Після цього при будь-якому вигляді фарбування поверхня піддається механічному очищенню, обдування та знежиренню. Після цих операцій проводиться зняття шару фарби до металу, повторне чищення та знежирення, а потім шпаклювання поверхні та сушіння. Вибір кольору шпаклівки ґрунтується на кольорі фарби, яка покриватиме автомобіль. Правильно вибране шпаклювання дозволить заощадити фарбу, оскільки не буде необхідності в нанесенні додаткового шару.

Локальне фарбування авто

Локальне фарбування авто Київ так само як і повне передбачає наступний етап вирівнювання робочої поверхні шляхом обробки зашпаклюваних місць абразивними матеріалами та обдування. Ще одним важливим етапом є нанесення ґрунтовки. Як правило, процес ґрунтування повторюється три рази до створення певної товщини після повного висихання попереднього шару.

Фарбування авто Київ починається після обробки грунтовки абразивними матеріалами, ретельне обдування та знежирення. Знежирення – важливий етап, що впливає на фарбування авто. Якщо знежирення було погано проведено, то фарба погано зчеплюватиметься з поверхнею кузова, що призведе до повторного забарвлення.

Організація робочого місця

Ще одним етапом якісного фарбування є ретельна підготовка місця. Воно має бути великою площею і чистим. Можливість попадання сміття, пилу та комах має бути повністю виключена.

Фарбування автомобіля Київ починається з внутрішніх та прихованих поверхонь. Зовнішнє фарбування авто починається з даху і виконується в останню чергу. Для цього процесу використовується фарбопульт із заздалегідь вибраним соплом, вибір якого залежить від типу фарби. Фарба подається під тиском, який створює компресор. Розпорошується вона з відстані 15-25 см. Кількість шарів визначає майстер, роблячи проміжки між ними 15-20 хвилин. Важливо нанести фарбу рівномірними рухами, щоб уникнути потік.

Фарбування авто Київ металіком – набагато трудомісткіший процес, тому його варто довіряти виключно професіоналам. Він також включає такі ж етапи, як і повне фарбування авто Київ, але передбачає початок фарбування в найбільш короткі терміни після проведення підготовчих робіт, щоб уникнути забруднень корпусу. Важливим фактором, що впливає на фарбування автомобіля металіком, є пора року, оскільки температура кузова автомобіля або його елемента повинна бути такою самою, як температура повітря в камері фарбування і температура фарбуючого складу. Забороняється підігрівати корпус або фарбу, оскільки це позначиться на якості готової поверхні.

Фарбування авто завершується нанесенням лаку. Як і фарба, він наноситься кількома шарами, кількість яких визначить досвідчений майстер.

Фарбування автомобіля Київ має виконуватися у спеціальній камері для фарбування з дотриманням усіх технологічних процесів і нормативів. Все це дозволить одержати відмінний результат за мінімально можливий час, а також заощадити гроші.

Фактори, що впливають на вартість фарбування авто

Фарбування автомобіля – дуже трудомісткий процес для фахівців та власників автотранспортних засобів. Подібний процес вимагає спеціальних підготовчих робіт, які повинні бути виконані на високому рівні, щоб уникнути утворення іржі та опромінення фарби. Тому питання “скільки коштує пофарбувати машину” є важливим для більшості автолюбителів.

Фарбування авто Київ ціна є процесом нанесення на кузов автомобіля або його елементами нової фарби з метою ліквідації тріщин, відколів або подряпин, що призводять до утворення корозії. Чинники, що впливають на вартість фарбування Вартість фарбування авто залежатиме від того, де проводитимуться такі роботи. Це може бути СТО, майстерні в гаражних кооперативах і просто фарбування самотужки. Якісне фарбування авто, ціна якого вас порадує, може бути здійснена лише на станціях технічного обслуговування, що спеціалізуються на подібному процесі, адже вона потребує наявності необхідного досвіду, обладнання та знань.

Трудомісткість роботи. Вартість фарбування авто може залежати від наступних факторів:

  • вибору матеріалів (грунтовки, шпаклівки, фарби та лаку);
  • кваліфікація майстра з фарбування;
  • модель автотранспортного засобу;
  • трудомісткість роботи.

Вибір матеріалу

Вибір матеріалів для фарбування впливає питання «скільки варто пофарбувати машину». Це можуть бути якісні лакофарбові матеріали, ґрунтовка та шпаклівка відомих виробників, а можуть бути не менш хороші, але не популярні бренди. Все залежатиме від якості попередньої фарби та її стану. Це може бути фарба металік або звичайна емаль. Найдорожчою буде фарбування авто Київ, ціна якої цілком прийнятна, у кольори хамелеони.

Досвід майстра

Фарбування авто, ціна якого безпосередньо залежатиме від використовуваного матеріалу, буде виконана в максимально короткі терміни. Чим досвідченіший майстер, тим більша вартість фарбування авто. Він завжди зможе порадити вибір кольору та покаже свої роботи або навіть зведе вас із колишніми клієнтами, які можуть поручитися за якість його роботи. Його кваліфікація – це зовнішній вигляд автомобіля.

Модель автомобіля

Фарбування авто, ціна якого стане важливим моментом для багатьох, для вітчизняних марок залежатиме від стану автомобіля та фарби. Автомобілі іноземних марок пофарбовані якіснішими матеріалами і зазвичай мають менший термін експлуатації, що вимагає мінімальних трудовитрат на підготовку до фарбування.

Трудомісткість роботи

Ще одним важливим фактором, що впливає на фарбування авто Київ ціна, буде тип фарбування. Це може бути повне фарбування автомобіля, а може бути частковим. Різна площа поверхні під фарбування диктує різну вартість фарбування авто. При фарбуванні окремих елементів потрібен ретельний підбір кольору, яким займаються майстри колеровщики.

Основний час займає підготовка автомобіля до фарбування, що впливає якість готової роботи. Сюди входять роботи з розбирання автомобіля, зняття старої фарби, нанесення шпаклівки на місця, що вимагають вирівнювання, її обробка абразивними матеріалами, грунтовка та знежирення. Якщо знежирення провести погано, то зчеплення фарби з поверхнею буде мінімальним, за рахунок чого можуть утворюватися потіки та нерівномірність нанесення. Наскільки добре будуть проведені підготовчі роботи, так довго триматиметься фарба.

Фарбування авто ціна

З усього перерахованого вище питання «скільки коштує пофарбувати машину» є індивідуальним для кожного випадку. Але основні фактори, що визначають ціну подібної роботи, залишаються незмінними для будь-яких видів локального чи повного фарбування, а також фарбування старого чи нового автомобіля.

Фарбування дисків так само, як і фарбування бампера – спосіб надати автомобілю унікальність. Вони можуть відрізнятися від кольору кузова автомобіля, надаючи йому оригінального вигляду. Хоча є більш практичні причини пофарбувати ці елементи.

Фарбування бампера автомобіля

Бампер автомобіля – деталь, яка найчастіше страждає під час дорожньо-транспортних пригод. Основна функція цього елемента полягає в тому, що він приймає на себе удар і гасить енергію, щоб пасажири мінімально постраждали. Як правило, будь-який удар, крім ударів на низькій швидкості, призводить до порушення цілісності конструкції. Після цього виникає потреба у реставрації зовнішнього вигляду автомобіля. Найпростіший метод – це купівля нового бампера, що веде до додаткових витрат. Але фарбування бампера Київ, а також його відновлення дозволить заощадити гроші.

Задній бампер частіше, ніж передній потребує ремонту. Передній зазнає руйнування при попаданні у вибоїни або при контакті з бордюром. Як правило, такі ушкодження незначні. Задній бампер піддається деформації після зіткнення з іншими автомобілями під час ДТП або при здійсненні маневрів заднім ходом. Фарбування бампера, ціна якого буде меншою, ніж покупка нового, порадує багатьох.

Фарбування бампера може бути повним або частковим, все залежить від кількості та ступеня пошкоджень. При невеликих подряпинах буде досить простий полірування спеціальними матеріалами. Локальна фарба бампера Київ проводиться при невеликих деформаціях і проводиться до вигину або ребра елемента. Тут важливим є грамотний підбір фарби, щоб уникнути перепадів кольору. Фарбування бампера, ціна якого залежить від якості такого матеріалу, буде виконано у мінімальні терміни.

Фарбування колісних дисків. На сьогоднішній день існує два види дисків – легкосплавні та сталеві. Легкосплавні виробляють методами кування та лиття зі сплавів сталі та алюмінію, а також титану. Вони більш точні у виготовленні, мають більшу стійкість до корозії, простіше в балансуванні і краще в експлуатації. Сталеві диски простіше в ремонті, однак, складніше в балансуванні і більш тьмяні.

Фарбування дисків провадиться порошковим методом або простим акриловим лаком. Порошкове фарбування дисків Київ має незаперечні переваги, серед яких економічність, стійкість до зносу та довговічність, а також широка кольорова гама. Вона швидше і за такого фарбування відсутні дефекти. Фарбування дисків Київ здійснюється у матові або глянцеві кольори.

Технологія фарбування бамперів та дисків

Фарбування дисків та фарбування бампера здійснюються за схожими технологіями. Технологічні процеси включають:

  • Усунення бруду та засмічень;
  • Усунення дефектів;
  • Вирівнювання шпаклівками (фарбування бампера Київ) та нанесення ґрунтовки;
  • Фарбування;
  • Сушіння;
  • Нанесення лаку (фарбування дисків Київ акриловою фарбою);
  • Полірування.

Найголовніше довірити фарбування автомобіля професіоналам, щоб не боятися отриманого результату. Фарбування бампера, ціна якого буде вищою на станціях технічного обслуговування, ніж у гаражних кооперативах, стане правильним вибором. Такий бампер довше не потребуватиме повторного фарбування і будуть дотримані наступні нюанси:

  • Використання якісних матеріалів;
  • Правильна підготовка до фарбування (вивірені зазори та допуски);
  • Відповідність підібраної фарби на металевому зразку та безпосередньо бампері.

У будь-якому випадку тільки майстер зможе визначити, які методи та операції слід провести з бамперами або дисками, що фарбуються, щоб їх зовнішній вигляд після фарбування був кращим, ніж до неї.

Фарбування бампера ціна

Найчастіше ремонт автомобілів вимагає реставрації навісних пластикових деталей кузова, до яких належить бампер, крило, накладки, спойлери та інші елементи. Найчастіше кузовний ремонт автомобілів обмежується ремонтом бамперів. Після того, як був проведений локальний ремонт бампера Київ, зовнішній вигляд автомобіля знову стає ідеальним.

Ремонт бамперів

Бампер – елемент автомобіля, покликаний зменшити силу удару про різноманітні перешкоди. В даний час ремонт бампера може відбуватися за трьома напрямками. Перше – повна заміна бампера на новий, друге – заміна на б/в бампер та третє – ремонт пошкодженого елемента. Перший варіант найвитратніший в економічному плані. Другий буде дешевшим, проте виникають складнощі з пошуком бампера, що підходить до моделі автомобіля, і не факт, що його не треба буде відновлювати. Третій варіант найкращий. Ремонт бампера Київ економить час та гроші.

Ремонт бамперів

Сучасна автомобільна промисловість відмовилася від експлуатації металевих бамперів, повністю перейшовши на пластмасові. Подібний буфер виконує функцію декору та покращує аеродинамічні властивості автомобіля. Ще однією перевагою є зменшення ризику травмуватися для пішоходів, і сили удару на кузов автотранспортного засобу, і як наслідок водія та пасажирів. Ремонт бамперів Київ виготовлених із пластмаси значно простіше та швидше, ніж ремонт подібних металевих елементів.

Якщо сталася дорожньо-транспортна пригода або наїзд на яку-небудь перешкоду, рекомендується увібрати всі можливі шматочки бампера і привезти їх майстру для подальшого ремонту. Ремонт бамперів складається з наступних операцій:

  • відновлення бампера (ліквідація тріщин за допомогою склеювання або запаювання окремих ділянок);
  • усунення нерівномірності поверхні шляхом шпаклювання та зачистки;
  • фарбування всього бампера чи окремого елемента.

Ремонт авто після ДТП

Відновлення бампера залежить від типу пошкодження та виду матеріалу, з якого виготовлений цей елемент. Він може здійснюватися такими методами:

  • Нагріву. Такий ремонт бамперів Київ полягає у нагріванні бампера з термопласту спеціалізованим феном, внаслідок чого матеріал стає м’якшим і форма відновлюється при додатку механічного зусилля.
  • Зварювання. Метод, що вимагає концентрації уваги, оскільки прилеглі ділянки розплавляються і зв’язуються разом із спеціальними пластиковими прутками, що виконують роль електродів. Цей ремонт бампера Київ максимально нагадує зварювання металу.
  • Склеювання. Даний метод дає можливість виконувати ремонт бамперів із реактивних пластиків. Для того щоб він дав кращий результат, потрібен правильний підбір клею і скрупульозне очищення поверхонь, що ремонтуються.
  • Латання. Ремонт бампера подібним методом здійснюється за втрати великих шматків пластику після руйнування. Кваліфікований майстер на СТО здійснює підбір пластмасових заготовок придатних за складом до матеріалу бампера, а потім встановлює їх на місце методами зварювання та склеювання.

Кузовний ремонт автомобілів закінчується, як правило, фарбуванням ушкоджених елементів. Технологічний процес включає кілька стадій, таких як знежирення, грунтування і безпосередньо фарбування з подальшою сушінням і нанесенням шару захисного лаку. Всі вони мають свої особливості та нюанси, які дозволяють професіоналові виконати ремонт бампера на високому рівні.

Ремонт кузова автомобіля – найпоширеніший вид послуг на станціях технічного обслуговування. Найчастіше він вимагає великих грошових вкладень, а якість може бажати кращого. Тому слід довіряти такі дії, як видалення вм’ятин Київ виключно професіоналам.

Реконструкція форми є найважливішим етапом кузовних робіт. Вона потребує попередньої підготовки для працівника СТО. Базовими типами подібних робіт є видавлювання чи витягування. Воно може проводитися на знятій деталі автомобіля (двері, капот, крила та ін.) або корпусі.

Видалення вм’ятин без фарбування

В даний час зі зростанням технологічних можливостей стало можливим видалення вм’ятин без фарбування. Така технологія дозволяє провести ремонт вм’ятин без фарбування за мінімально короткий час із використанням кількох простих інструментів. Все це дозволяє отримати настільки високоякісне виправлення дефектів, що людина, яка не бачила вм’ятин, ніколи не скаже, де було пошкоджено кузов.

Вперше рихтування без фарбування було представлено широкому загалу в середині 20 століття, під час автомобільних салонів у Німеччині та Америці. З того часу ремонт вм’ятин без фарбування Київ постійно вдосконалюється, і виробляються нові інструменти для усунення дефектів.

Чинники, що впливають на якість ремонту

Ушкодження кузова автомобіля можуть бути різними. Це може бути град, слабкий чи сильний удар чи просто падіння каштану. Однак не всім пошкодженням підходить ремонт вм’ятин без фарбування Київ.

Вилучення вм’ятин Київ максимально ефективне в наступних випадках:

  • Відсутні ушкодження фарби у місці деформації;
  • Дефект знаходиться не на краю елементів автомобіля (двері, кришка багажника, крило та ін.);
  • Відсутність лакофарбових робіт у місці дефекту до пошкодження;
  • Вм’ятина є округлою, а не гострою формою.

Ремонт вм’ятин без фарбування став можливим після появи технології PDR. Раніше автомобілісти користувалися звичайною рихтуванням з наступним фарбуванням. Такий вид ремонту витрачає більшу кількість часу та коштів за рахунок складніших процесів, адже місце під фарбування потребує додаткової ґрунтовки, шліфування та вирівнювання.

Способи видалення вм’ятин без фарбування

Видалення вм’ятин без фарбування можна умовно розділити на три методи, які дещо відрізняються за технологією:

  • Клейовий;
  • Роботи спеціальними гачками зсередини;
  • Доопрацювання спеціальним інструментом.

Клейовий метод

Ремонт вм’ятин без фарбування клейовим методом здійснюється в такий спосіб. Майстер на всю поверхню дефекту за допомогою спеціалізованого клею прикріплює на корпус автомобіля грибки (пістони) різноманітної конфігурації, яка залежить від форми западини. Потім спеціальним приладом (мініліфтом) він витягує вм’ятини. Вилучення вм’ятин Київ закінчується і пістони разом із термоклеєм знімаються з корпусу автомобіля. Спеціальний склад клею не залишає пошкоджень на фарбі. Подібна рихтування без фарбування підходить для виправлення ділянок кузова, до яких обмежений доступ зсередини.

Метод роботи спеціальними гачками

Ремонт вм’ятин без фарбування Київ даним методом здійснюється шляхом заведення спеціального інструменту – гачка в технологічні отвори, а потім впевненими рухами виправляє форму кузова до стану заводської. Ще одним способом введення гачка є зняття обшивки салону. Рихтування без фарбування за допомогою гачка дозволяє реставрувати дефекти утворені на ребрах жорсткості.

Метод доведення

Рихтування без фарбування Київ остаточним етапом передбачає доведення спеціальними інструментами. До них можна віднести керн із тефлоновою або силіконовою насадкою, який використовується для остаточної реконструкції ребер жорсткості зовні. Також цей метод служить для усунення дефектів заводського лакофарбового покриття.

Переваги технології PDR

Рихтування без фарбування Київ – практичне рішення для будь-якого автомобіля, на кузові якого є невеликі вм’ятини, що не впливають на його надійність у процесі подальшої експлуатації. Перевагами такого методу є:

  • Економія коштів;
  • Швидкість роботи;
  • Збереження оригінального лакофарбового покриття;
  • Екологічна безпека внаслідок відсутності випарів від лакофарбових матеріалів.


Вартість звичайного ремонту залежить від багатьох чинників, яких можна віднести кількість дефектів та його величину. Важливим є місце, де розташована вм’ятина. Чим складніше майстру дістатись до дефекту, тим вище вартість ремонту. Видалення вм’ятин без фарбування дозволить зменшити вартість роботи щонайменше вдвічі, проте довіряти подібну роботу слід виключно професіоналам.

Рихтування авто

Кузов автомобіля – головний несучий елемент всіх агрегатів та вузлів. Тому він є найдорожчою частиною всього автотранспортного засобу. Хороший та якісний догляд за корпусом сприяє тривалій експлуатації автомобіля.

Ключовою операцією кузовного ремонту є рихтування авто Київ. Рихтування кузова автомобіля – це ремонт та реконструкція поверхонь основних елементів корпусу, який повертає пошкодженим ділянкам початкову форму, задану на заводі після процесу холодного штампування. Грамотно виконана подібна операція покращує пружні властивості пошкодженого елемента.

Принципи утворення дефектів

Рихтування кузова відбувається за різними технологіями. Вона може бути виконана із фарбуванням або без неї. З метою правильного вибору варіанта ремонту кузова слід знати деякі принципи освіти вм’ятин. По-перше, при дорожньо-транспортній пригоді відбувається удар, що діє на поверхню металу, що забезпечує появу зусиль деформації у точці контакту, які поступово розподіляються по всій поверхні металу. Після цього виникають внутрішні напруження в металі, які вимагають обережного поводження надалі, коли виконуватиметься рихтування фарбування Київ. По-друге, після зняття зусилля деформації у місці контакту залишаються всілякі дефекти (вм’ятини, опуклості та складки). По-третє, кваліфікований майстер з ремонту повинен знати та розуміти процеси виникнення пошкоджень, з метою їх подальшого усунення у зворотному порядку під час того, як відбуватиметься рихтування кузова.

Технологія рихтування

Рихтування авто відбувається в кілька етапів, до яких відноситься:

  • Діагностика;
  • Допоміжні роботи;
  • Усунення дефектів;
  • Фарбування.

Діагностика

Діагностика пошкоджених ділянок проводиться для того, щоб рихтування авто Київ дало найкращі результати. У ході цього процесу виявляється кількість дефектів, ступінь їх складності та методи усунення. Якщо пошкодження незначні, то ідеально підійде рихтування кузова без фарбування. За допомогою спеціальних інструментів кваліфікований майстер виконає усунення вм’ятин за максимально короткий час.

Допоміжні роботи

Рихтування кузова автомобіля передбачає наступні підготовчі роботи: вибір матеріалів і обладнання, розбирання, а потім збірка, елементів автомобіля (двері, капот, крила, бампер), ремонт яких відбуватиметься окремо від корпусу авто.

Усунення дефектів

Рихтування авто – і є безпосередньо усунення дефектів. Вона може виконуватися без методом фарбування, а може вимагати додаткового фарбування після відновлення. Рихтування фарбування Київ передбачає механічне виправлення поверхневих дефектів з подальшим вирівнюванням корпусу деталі за допомогою шпаклівки. Після того як поверхня буде зашпакльована, вона піддається обробці та вирівнюванню абразивними матеріалами та піддається ґрунтовці та знежиренню перед фарбуванням.

Фарбування

Після того, як рихтування авто закінчено і підготовчі операції перед фарбуванням були виконані, на пошкоджену ділянку наноситься фарба, яка після висихання покривається додатковим шаром лаку. Дуже важливо правильно підібрати відтінок фарби, щоб не було видно слідів у місці ремонту, після того, як було проведено рихтування фарбування Київ.

Рихтування кузова автомобіля вважається виконаним правильно, після того як геометрична форма деталі відновлена в заводському вигляді. Таку операцію може виконати лише висококваліфікований майстер на станції технічного обслуговування. Тому рихтування авто Київ має бути довірене виключно професіоналам.

Кузовний ремонт – відновлення пошкоджених поверхонь внаслідок дорожньо-транспортних пригод, впливу корозії та інших видів ушкоджень кузова. Сюди також входить фарбування автомобіля. Умовно ремонт кузова можна поділити на два типи – повний чи частковий.

Повний ремонт кузова автомобіля є відновленням форми на спеціальному пристосуванні, яке зветься стапелем. Йому зазнають машини, які потрапили в серйозну ДТП, можливо навіть із переворотом на дах. Кузовні роботи Київ мають на увазі повну заміну окремих деталей та згодом повне фарбування. Подібний ремонт кузова автомобіля можливе виключно на спеціальних станціях технічного обслуговування, де є набір професійних інструментів та обладнання.

Кузовний ремонт

Частковий кузовний ремонт має на увазі відновлення окремих пошкоджених елементів (двері, капот, бампер). До нього відносяться:

  • виправлення вм’ятин;
  • усунення сколів на лакофарбовому покритті;
  • полірування подряпин;
  • ремонт бамперів та інших пластмасових деталей.

Виправлення вм’ятин

Кузовний ремонт, що передбачає усунення вм’ятин, може проводитися шляхом рихтування без фарбування, а може бути з фарбуванням. Виправлення кузова без фарбування передбачає усунення незначних вм’ятин спеціальними інструментами за умови відсутності пошкоджень на фарбі. Кузовні роботи Київ, які проводяться з фарбуванням, більш трудомісткі і вимагають спеціальних знань.

Усунення сколів на фарбі

Ремонт кузова з усуненням відколів на фарбі проводиться шляхом зачистки поверхні до металу з наступним нанесенням шпаклівки, ґрунтовки та лакофарбового покриття.

Полірування подряпин

Ремонт кузова автомобіля, що складається з полірування подряпин, проводиться спеціальним обладнанням, результатом чого є зняття тонкого шару лаку.

Ремонт бамперів. Кузовні роботи Київ з ремонту пластмасових елементів автомобіля полягають у відновленні втрачених фрагментів шляхом склеювання, зварювання або накладання латок на пошкоджені ділянки. Після проведення таких робіт деталі типу бампера заново фарбуються та покриваються лаком за технологіями фарбування автомобіля.

Ремонт кузова – трудомісткий процес, який найкраще виконають кваліфіковані майстри станцій технічного обслуговування, які мають усі необхідні знання і можуть користуватися спеціальним обладнанням, що полегшує процес ремонту.